16 Nisan 2009 Perşembe

Day 1 : Eric Prydz - Pjanoo




Diyetimin ilk günü, çok heyecanlıyım. (!) Diyet post'larımda, yaptığım cardio egzersizleri esnasında, günlük olarak beni en çok motive eden şarkılara da yer vereceğim. Eric Prydz - Pjanoo son zamanlarda yolda yürürken kendimi podyumda hayal edip insanları iplemeden catwalk yapabildiğim nadir şarkılardan. Anyways, diyetimin asıl amacına gelelim ; 55 kiloya düşüp Burberry modeli olmak istiyorum desem de inanmayın, eski kilom olan 62'ye düşüp, uzun bir süre boyunca o kilomu korumak istiyorum.

Kilo : 67.8
Body Fat : %17.9

Kahvaltı : Kahve
Öğle Yemeği : Organik Siyah Çikolata (50 gr.), Portakal Suyu (1 Bardak)
Akşam Yemeği : Izgara Tavuklu Salata, Yoğurt (100 gr.)

60 Dakika Eliptical Bisiklet ile çalışma, 3 x 15 Leg Extention, 3 x 100 Sit-Up

Toplam : Yaklaşık olarak 1000 kalori yaktım ve bunun yine yaklaşık 700 kalorisini yedim.
Lütfen yediklerim yaramasın.

12 yorum:

Mrs. Baros dedi ki...

bu şarkı çok guzel

Adsız dedi ki...

ayybu kadar işkence etme kendine ya :D
sabah kahvaltını düzgünyap sonrasını naparsan yap en önemlisi o
_baris KCMN__

Gofrett dedi ki...

biraz ağır bir diyet değil mi? zaten incesin.

Esther dedi ki...

biraz ağır bir diyet ama fena değil.. başka türlü zayıflanmıyor sonuçta bunu biliyoruz hepimiz... öyle sağlıklı diet geyiklerine inanmam ;)

neyse şey neden 62 diyosun. 60 olsana küsurat fln gerek yok. direk 60 a kdr in işte... 2 ne ki?

Efe Can Çakmak dedi ki...

Gofrett : Evet ağır bir diyet fakat Esther'in dediği gibi başka türlü zayıflanılmıyor.

Esther : 60 kiloya düşünce kemik torbası oluyorum. (:

funkshui dedi ki...

organik siyah çikolatayı nereden alıyorsun bulmak imkansız gibi. peki yediğin çikolatanın içinde koruyucu birtakım maddelerin daha doğrusu katkı maddelerinin olmadığına emin misin?

Sycorox dedi ki...

bende diyet yapıyorum bühüüü,buna benzer bişey işte:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

şaka yapıyo olmalısın efecan !!!

hem sen bi erkek içn gayet zayıfsın!!!

Fashioncholic Girl dedi ki...

ayrıca sabah kahvaltını iyi yapmanı tavsiye ederim ben de

sonuçta gün içinde buna göre acıkıyorsun

bi de aslında tüm vücudu çalıştıran agzersizleri denesene

mesela ben sadece bacak çalışıyorum DVD'den

ama şu "Leg Extention" dediin anladıım şeyse cidden zor :D

ii şanslar

Efe Can Çakmak dedi ki...

Funkshui : Starbucks'larda satılıyor. Mutlaka vardır katkı maddesi, %100 organik olduğundan şüpheliyim.

Fashioncholic Girl : Leg Extention gerçekten zor bir hareket. Kahvaltıma ben de önem veririm fakat o gün birşey yemek istemedim. (:

funkshui dedi ki...

bir şey % 90 organik olabilirmi? :)
organik dir ya da değildir:)
bir an önce organik açılımının ne olup ne olmadığını öğrenmeni beklerim açıkçası yanlış beslenmenide istemem doğrusu eğer sahiden sağlığına dikkat ettiğini düşünürsek
sevgiler.

Efe Can Çakmak dedi ki...

Funkshui : Sigara ve içkiden sonra sağlığıma pek dikkat ettiğim söylenemez. (: Siyah çikolata krizine girerim periyodik olarak, kalorisi düşük olsun yeter benim için.