8 Nisan 2009 Çarşamba

Kınıyorum!



Eminem artık bıraksın müzik sektörünü, cidden. Yeteri kadar ekmek yedi zaten. Ünlüleri ezmek de artık işe yaramıyor. Without Me zamanlarında falan eğleniyorduk, dinliyorduk. Yıllardan sonra iyi bir comeback yapmayı amaçlamış bu basit şarkı ile, ama sana söylüyorum dostum, it's not gonna work. Daha çok düşman edinirsin kendine. Jessica Simpson ve Kim Kardashian'la istediğin kadar dalga geç ama videodaki bazı isimlerin dokunulmazlığı var. Mesela Lindsay Lohan,Britney Spears ve Ellen DeGeneres. Bu şarkıyla listelere bile giremez umarım ama gerçekler acıdır, girecektir! Hatta 1 numaraya kadar yükselir. Bir sürü fanı var dingilin. Bu çirkin video'yu paylaşmak istedim. "We Made You". Çok sinirliyim.

Update : Paylaştığım içerik silindiği için video'yu buradan izleyebilirsiniz.

5 yorum:

Esther dedi ki...

Nefret ediyorum bu iğrençten... Britney'e laf atarak bi yerlere geldi.. yaptığı tek şey ünlülere "yoyo mada faka britney, kim, işte ne bileyim lindsay" fln demek... bunu dinleyen ucubedir... tam bir aşağılık.. kendisi çok mu matah bişi acaba.. düzeni eleştirse anlarım da, çok magazin foreversın eminem.. lanet kıçını müzik piyasasından uzaklaştır artık

Xenophilius dedi ki...

Adamın müziği tamamen ticari....

Aysegul dedi ki...

10 senedir eminem varsa hala ayni tarz bir degis bari ya!

Kerem dedi ki...

Ortaokuldayken guluyorum, evet. Ama artik gercekten hic ama hic komik D-E-G-I-L!!!.... Homophobic loser. Hayatimizdan cikmasini istedigimiz insanlar listesinde ilk 3'e oynar tartismasiz!!!!.....

Adsız dedi ki...

İyide zaten yaptığı müzik bu insanlara diss atıyor.Adam tarzını gösteriyor size çirkin gelse bile çoğunluk bu fikirlere katılıyorki dinliyor.