6 Nisan 2009 Pazartesi

The Hills Season 5 Trailer




Evet, Nisan 1 geçtiğine göre bu şaka falan değil. The Hills bugün 5. sezonun ilk bölümü ile MTV ekranlarında olacak. Hayatımda bir eksiklik var diyordum son zamanlarda, bu trailer'ı izlediğimde anladım ki, The Hills benim tüm drama ve cat fight gereksinimlerimi karşılıyormuş. 85 sezon da olsa yine izlerim. Anyways, 5. sezon trailer'ı en sevdiğim sahne ile açılıyor : Heidi Montag ve Lauren Conrad'ın kavgası. Adeta derinden etkilenmiştim. Kendi kendime demiştim ki ; Efe, hayatın gerçek anlamı bu! İzledikten sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı, bambaşka bir Efe oldum. (!) İşte hayatımı değiştiren diyalog ;

Lauren: You’re not my friend anymore. I don’t care about you. I don’t ever, ever want to talk to you again.
Heidi: I think that’s really sad, Lauren.
Lauren: I think you’re really sad. I feel really bad for you.
Heidi: I always feel bad for you, Lauren, always!

Lauren: What did I do? What did I do?

Heidi: I was there for you through everything and now you’re mad it’s like oh come on seriously?
Lauren: You know why I’m mad at you?
Heidi: Why Lauren?

Lauren: You know why I’m mad. You know what you did!

Heidi: Why? Why? What did I do?

Lauren: You know what you did.

Heidi: What did I do? What?

Lauren: Heidi you’re brainwashed, you’re a different person now.
Heidi: You guys are crazy, what are you talking about?
Audrina: You’re crazy.

Heidi: What did I do? What did I do?

Lauren: You guys are sick people.

Heidi: What did we do?
Lauren: What did you do?

Heidi: Yea.
Lauren: You started a sick little rumor about me.
Heidi: I didn’t start any rumor about you.
Lauren: Oh really, nothing? You’re a sad pathetic person.

Hayatımda duyduğum en anlamlı diyalog. Heidi takılmış gibi sürekli "What did I do?" diyor. Beynime işlemişti bu cümle, hatta arkadaşlarımla inside joke'a bile dönüştürdük bu diyaloğu. Lauren "You're a sad pathetic person" dedikten sonra Timbaland - Apologize'ı dayayıp dramatik bir şekilde bitiriyorlardı sahneyi. Aklıma geldikçe fena oluyorum. (!) Trailer'ın son sahnesinde Lauren ile Heidi'nin ağlak bir reunion'ı var. Göz yaşlarıma engel olamadım izlerken. (!)

Hiç yorum yok: