24 Eylül 2010 Cuma

NYFW

Evet artik en cahiliniz bile biliyor ki; eylul ayi modaseverler icin yilbasi gibidir. Yeni cicilerin gorucuye ciktigi, agiz sulandiran bir solenin baslangicidir. Biliyorum, biliyorum New York'taki cadirlar kaldirildi, ustune Londra basladi, bitti. Ama ne yapayim programim yogun, gunduzleri defilelere yetis, aksamlari party monster ol. Zor is tabii, yoruluyor insan. Suan Milano'dayiz bir yanimda Anna, bir yanimda Franca oturuyor, ama mecburen Anna ile daha cok konusuyorum, malum Franca ev sahibi olunca herkes onunla konusuyor, Anna'nin egosu da yerle bir oldu. Neyse ben de programimi sizler icin kestim ve New York'taki en sevdigim sovu yazayim dedim. Nerdeyse herkes benimle ayni fikirde; Proenza Schouler New York Fashion Week'in galibi.

Tasarimcilar Jack ve Lazaro eskiden sadece genc, ince, uzun ve zengin kizlar icin kiyafet yaptiklarindan kimse alamiyordu -kabul edelim dunyada boyle bir kitle yok- Bu sezon daha genis bir kitle icin tasarim yapmislar, ancak 'zengin' kismi duruyor musteri kitlesi icin tabii. Koleksiyonda her zamanki Proenza renkliliginin disinda, Chanel-vari tuvit gorunumlu takimlar, ince ve seffaf ustler de bulunuyor.
Suan Versace defilesi icin Franca ile yola cikiyoruz. Donatella'nin dedigine gore siz gidemeyenler icin de internetten yayin yapacaklarmis. Daha fazla haber icin takipte kalin. M.I.A'nin dedigi gibi;

xxxo

Hiç yorum yok: