9 Eylül 2010 Perşembe

Hola! There's an "H" in it.

Nasıl başlayacağımı bilemiyorum… 1 senede o kadar çok şey değişti ki… Wow, yokluğumda ne kadar çok (cough) copycat (cough) moda blogger’ı türemiş. --- Well, lemme tell you sth about my blog: This-Is-Not-a-Fashion-Blog! --- Ahh, aslında comeback post’umu yeni nesil fotoğraf çeken süpersonik bombastik dokunmatik iPod’lar hakkında yapmak isterdim ama çok garip olurdu zannımca. Eveeet, yazmayı da unutmuşum bunu şimdi fark ediyorum. Anyways, pek çok sevdiğim frenemy’im Lindsay hapse filan girdi çıktı, Alexander McQueen aramızdan ayrıldı, GaGa pipisinin olmadığını kanıtladı, Glee veletleri Madonna bölümü ile bir anda popüler oldu, albümleri iTunes’ta zirveye fırladı. Madonna 52 oldu, Spencer Pratt delirdi, sapık sapık Tweet’ler göndermeye başladı. Hayatımın anlamı, drama ihtiyacımı karşılayabilen tek dizi The Hills sona erdi. Ödül törenlerinde heteroseksüeller minority muamelesi gördü... Neyse bunları biliyorsunuz zaten daha fazla devam edip ilk post’tan uykunuzu getirmeyeyim.

Benim hayatımda olan değişiklikler… Uhm…

Saçımı kazıttım! Surprise, surprise!


1 sene önce o kadar b.k attığım iPod Touch’tan aldım.
A Single Man en sevdiğim film, Grey Vetiver en sevdiğim parfüm oldu. Teşekkürler Tom.
Yeni dövme yaptırdım.

Alttan derslerimi saymazsak mezun oldum sayılır.

Adını vermek istemediğim bir kozmetik mağazasının ithal parfüm bölümünde işe alındım, ilk ayda mağaza 1.si oldum, 2. ayın sonunda kovuldum. Drama, drama, drama… Detaylar için stay tuned cicişler.

Post’umu epik bir şiirle sonlandırıyorum. Kafiye filan aramanıza gerek yok. Enjoy.

Hey Babe

Hello Çanakkale ne var ne yok orada
Çok sıkıldım laf aramızda
How’s it hangin’ you stupid f.ck?
xoxo

4 yorum:

canDirekli dedi ki...

Ouuw :)

Bana da yer verdiğin için teşekkür ederim blogunda!

Geri dönüşün şerefine böyle bir yazıda bi nevi başrol bende sayılır!

Hell yeah! :)

Nil dedi ki...

off dövmene bayıldım... This is a jealous face!

www.modaduygusu.com dedi ki...

bence saç konusunda en mantıklısını yapmışsın.Erkeklerde begendiğim tek model 3 numara sactır.Rahat, tarz ve cooldur.

rahat yazar dedi ki...

Takip listemde olduğunu bile unutmuşum. Sen okuduğum ilk moda bloggerlarındansın geri döndüğün iyi olmuş:)