5 Haziran 2009 Cuma

Paris Menswear Spring / Summer 2010 Moda Haftası Programı


25 Haziran Perşembe

Alexis Mabille, Issey Miyake, Hugo, Hugo Boss, Francisco Van Benthum, Julius, Louis Vuitton, Gaspard Yurkievich, Jean Paul Gaultier, Emanuel Ungaro, Juun J., Dries Van Noten, Henrik Vibskov

26 Haziran Cuma

Junya Watanabe Man, Blaak Homme, Thierry Mugle, Rick Owens, Walter Van Beirendonck, Kris Van Assche, Comme Des Garcons Homme Plus, Cerruti, Givenchy, John Galliano, Raf Simmons

27 Haziran Cumartesi

U-NI-TY, Kenzo, Miharayasuhiro, Tillmann Lauterbach, Bernhard Willhelm, Ann Demeulemeester, Wintle, Damir Doma, Dunhill, Petar Petrov, Hermes

28 Haziran Pazar

Lanvin, Wooyoungmi, Masatomo, Dior Homme, Paul Smith, Agnes B., Romain Kremer.

29 Haziran Pazartesi

Song Zio, Tim Hamilton, House of The Very Island, Bill Tornade.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Abi ben bişi diyim sen nasıl bi insansın ya ya da insan demelimiyimmm oldukca basit olan ve her küçük kız çocuğunun(buraya dikket kız çocuğu) kullandığı sıradan basit bir blogu açmışsın tutmuş bide ünlüleri çok tanırda çok bilir gibi netten duyduklarınla çekip çekiştirmişsin üstünede beni kıskanıyrlar demişsin bide ortaalrda twilight filminde ilk teklif bana geldide ben reddettim sonra Rob*a gitti demişsin ben seni araştırdım Rob*unda hayranıda değilim ama Sen tam anlamıyla Basit kurulmuş fakat kendisini övmek adına milleti kandırmak için yazılan yazılarla hazırlanmış bir sitenin sahibisin bi defa modada bilmem neler yapıcaksın git o zaman kendine adında doğru bi site açda millet de bişi sansınalar he yok sen , ben yalan söylüyorum(içinden) millet görmesin topa tutulurum diyipde bi kıytırık siteden konuşyosan oda senin rezilliğin mi desem küçüklüğün mü ya insan bu kadar mı rezil eder kendini kim kimi taklit ediyo aslında yazdıkların yüzünden düşünüdürücü bide senin anlattığın kadar ünlü olsan bu bloga yazcak vaktinin V si olmazdı sen ilk kadınları eleştirmeyi bırakda magazinciler işini yapsın ya da sen seksüel takılıyosan kadınalr üzerinde çok da ilgileniyosan biraz kırıksan umarım anlamışsındır çünkü tipin hiç göstermiyo o zaman yaaprsın yorumunu amabu kadar ezilmiş olma ya o kadar çok ben süperim dmeşsinki kendini mi inandırmaya çalışıyosun yoksa okurlarım diye açtığın başka kız sitelerinden(blogspot*lar) yazdığın yalancı yorumları hatta benim gibi arada rastlayan insanları mı inandırmaya çalışıyosun merak konusu ama emin ol sen burdaki bu yazdıklarınla tam anlamıyla basitsinn hem rob hakkında buraya yazdım ama onun etiketinde yoktu yorum yaz! kısmı Dont kusur;) Sen burda sadece kendini küçük düşürüyosun umarım yorumumu yayınlarsın hatta sana bana ulaşman için bi adres bırakiyim (ssiimmssiiyyaahh@love.com) sitene tekrar gelicem yorumumu yayınlayıp yayınlamadığını görmek için umarım bi değişiklik yapmadan yayınlarsın tekrar kendini kandırmanda iyi eğlenceler taklitlerine devam et şöhret duygusuyla kaplanmış sahte kimlikli şeker Çocuk..