4 Haziran 2009 Perşembe

MTV Movie Awards 2009


Grammy, Academy ve Emmy ödül törenlerinden, dizilerden, TV mini dizilerinden daha çok sevdiğim bir şey varsa o da MTV ödül törenleridir. 12 yaşımdan beri, ertesi gün okulun olmasını falan umursamayıp, saatlerce bekleyip, MTV ödül törenlerini heyecanla izlemeyi gelenek haline getirdik arkadaşlarımla. Ön koltuklarda oturduğumuzu hayal eder, gecenin bir vakti sevdiğimiz kişi veya film ödül alırsa TRL'e çıkmış ergenler gibi çığlık atardık.

Bu sene de, yine iddialı adaylar, halkın Sidekick ve BlackBerry'lerinden gönderdikleri oylar ile ödüllerini aldı. Academy ve Emmy'de ödülleri toplayan Slumdog Millionaire ve The Reader, popüler kültürün kurbanı oldu, hiç ödül alamadı!

Geceye damgasını vuran olaylardan bir tanesi Twilight yıldızı gerizekalı Kristen Stewart'ın altın Popcorn'u yere düşürmesi oldu. Zaten elbisesinin altına Converse giyerek gözümden düşmüştü kırmızı halıda. Tanrı Christian Louboutin'leri Manolo Blahnik'leri boş yere yarattı sanki, huh!

Bir diğer olay ise Ali G ve Borat karakterleri ile ünlenen beyinsiz gerzek Sacha Baron Cohen'in bir gay'i canlandırdığı yeni karakteri Bruno'nun Best Male Performance'ı sunmak için tavandan asılarak, tüylü kostüm içerisinde sahneye uçarak inerken spot ışıklarına takılıp Eminem'in üzerine düşmesi oldu. Gülmekten yediğim patlamış mısırı püskürttüm. Önceden ayarlandığı bariz bir şekilde belliydi, homofobik dumbass Eminem'e iyi bir şaka olmuş oldu. Bu sahnelerin Bruno filminde kullanılacağı söylentiler arasında.

Best Movie: "Twilight"
Best Female Performance: Kristen Stewart, "Twilight"
Best Male Performance: Zac Efron, "High School Musical 3: Senior Year"
Breakthrough Performance Female: Ashley Tisdale, "High School Musical 3: Senior Year"
Breakthrough Performance Male: Robert Pattinson, "Twilight"
Best Comedic Performance: Jim Carrey, "Yes Man"
Best Villain: Heath Ledger, "The Dark Knight"
Best Fight: Robert Pattinson vs. Cam Gigandet, "Twilight"
Best Kiss: Kristen Stewart and Robert Pattinson, "Twilight"
Best WTF Moment: Amy Poehler "Baby Mama"
Best Song From a Movie: "The Climb" by Miley Cyrus, "Hannah Montana: The Movie"


1 yorum:

ESTHER dedi ki...

eminem salonu terketti bu olay yüzünden. büyük sanatçı ya, saygısızlığa gelemiyor beyimiz :) espri anlayışı sıfır ve kompleksli bir adam olduğunu ispatladı :) çok güldüm defalarca izledim .. saşa iyi iş çıkarmış. daha önce prada defilesini (sanırım pradaydı) basmıştı ve bu sahneler filmde kullanılmıştı... umarım eminem'e yapılan bu eşek şakasını da filme koyarlar, bir kez daha güleriz :)

kristen acaip sinir bozucu bir hatun. hele robert pattison'la ödül alırken öpüşme numarası falan çekip, bi anda "teşekkürler" falan demesi çok irite etti beni. rol namına hiçbir şey yapamıyorlarlar.. verilen tüm ödülleri protesto ediyorum.. bütün teenage idiotları güldürmüş olabilirler ama ben üzüldüm.

zaten mtv görgüsüz zenci rapperlara ve koca popolu r&b sürtüklerine prim yaptıra yaptıra iyice ayaklar altına düşmüştü.. ödül töreni tuz biber oldu :)iyice soğudum ya ben mtv'den... birtek jim carey muhteşemdi...

heath ledger muhabbeti ise fazlasıyla baydı. allah rahmet eylesin ama bu kdr abartılması saçma :)