9 Haziran 2009 Salı

Latest Album Reviews


Black Eyed Peas - The E.N.D. (The Energy Never Dies)

Albüm dün çıkmasına rağmen iTunes'un Top Albums listesinde 1 numarada yer alıyor. 2 haftadır da albümün ilk single'ı "Boom Boom Pow" çoğu müzik listesinde 1 numaradaki yerini koruyor. Bana o kadar başarılı gelmedi oysa ki Boom Boom Pow, bir şeyler eksik gibi, ritim, bass, bilemedim. "The E.N.D." ise Black Eyed Peas'in önceki albümlerine kıyasla daha fazla elektronik sound içeriyor, hatta BEP'nin tarzının dışında diyebilirim albümdeki çoğu şarkı. Bu iyi bir şey, devir elektronik devri. Özellikle "Rock That Body" ve "I Gotta Feeling"i dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Flo Rida - R.O.O.T.S.

Bu albümü indirirken Flo Rida'nın bir önceki albümü Mail on Sunday gibi hayal kırıklığına uğrayacağımı düşünüyordum, aksine beğendim ama bayılmadım. Albümün ilk single'ı cover bir şarkı olan "Right Round" ve ikinci single'ı "Sugar" hala listelerdeki yerini koruyor. Akon ile birlikte söylediği "Available" ve Nelly Furtado ile söylediği "Jump"ı dinlemenizi öneririm.

1 yorum:

ESTHER dedi ki...

görgüsüz fergie ve iğrenç tayfası.. nefret ediyırum bu tiplerden. bu flo rida yı ilk kez duydum. ne bu herif böyle göt göbek bi tarafa sıçramış, hamamda kese atan adam gibi bi ifade