5 Şubat 2009 Perşembe

Fall 2009 Raporu - Bölüm 4

Gucci : Bu runway fotoğraflarını sadece Frida Giannini'yi aşağılamak için upload ettim. En iyi parçaları seçerken hiç zorlanmadım çünkü hepsi birbirinden kötü, yapmam gereken sadece vasatın üstünde olan fotoğrafları bulmaktı. Markalaşmak bazen kötüdür, yaratıcılığı sınırlar, bu koleksiyon da bunun kanıtı. (Bknz. Louis Vuitton F/W '09) Enjoy!










Comme des Garçons : Rei Kawakubo'nun yaratıcı zekasının meyvelerini bu koleksiyonda da görebiliyoruz. Özellikle ceket üzerine yapılan yelek illüzyonları, uzun etekler, leopar desenli gömlekler dikkat çeken parçalar arasında.











Dior Homme : Bir önceki post'umda bahsettiğim gibi bu koleksiyon sezonun en başarılı koleksiyonudur bana göre. Uzun, bol ve baskılı t-shirt'lerin altına skinny pantolonlar New Wave akımını yansıtıyor. Herşey Mary Kate ve Ashley Olsen weirdo'larının kemikten oluşan vücutlarına 'Frankie Says Relax' t-shirtlerini giymesi ile başladı. Arkasından favori It girl'ümüz Lindsay de bu kombinasyonu benimseyince popüler olmaya başladı. Herneyse, ne diyordum? Hı, evet Dior Homme. Lafı uzatmaya gerek yok, ayakkabılardan deforme edilmiş gömleklere, boyuna çizgili skinny pantolonlardan montlara, her parça bu akımı yansıtıyor ve kusursuz olmuş. Kris Van Assche'e kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum burdan.




Fall '09 raporumu bu sezonun en sevdiğim koleksiyonu olduğuna karar verdiğim Dior Homme ile sonlandırıyorum. Diğer tasarımcıları ve markaları yazmamamın sebebi onları önemsememem değil, sadece bu sezonki koleksiyonlarını beğenmememden kaynaklanıyor. Viktor & Rolf beni büyük hayal kırıklığına uğrattı. Emporio Armani ve Versace için markalaşma üzerine yaptığım yorum geçerlidir. Good night & good luck.

xoxo

Efe Can

Hiç yorum yok: