29 Ağustos 2009 Cumartesi

Project Runway Season 6


Geçen ay Project Runway’in Bravo’dan Lifetime’a alındığını ve yarışmanın 6. sezonunun New York yerine Los Angeles’ta yapılacağını öğrenince çok şaşırmıştım. İlk bölümde konuk jüri olarak Lindsay Lohan’ı görünce evde sevinç çığlıkları atmıştım adeta. 3 gün önce de 2. bölüme konuk jüri olarak Ugly Betty yıldızı Rebecca Romijn’i görünce şok üzerine şok yaşadım. Neden bunları anlatıyorum diye soracak olursanız, bu sezon bir sürü sürprizle karşılaşacakmışız gibi hissediyorum. Psişik güçlerim var, bilirim böyle şeyleri önceden.

2 yorum:

Ece dedi ki...

Merhaba efecaninwonderland! Blogunu uzun süredir takip ediyoruz ve bizde takip edilmek istiyoruz. Zamanın olursa blogumuza göz atar mısın? Seni izliyoruz...

Fé... dedi ki...

Lindsay looks really sparkling in this picture. I kinda miss her. She's not been out much lately...